Határidős szolgáltatások teljesítményének mérése |
A dinamikus "SPAN" modell Tóth Csaba László Kaizen Mérnök, Hat Szigma Fekete Öves GE Hungary ZRt. Energy Divízió, Veresegyház Manapság a vevői elvárásoknak való teljes mértékben történő megfelelés szinte minden vállalkozás célkitűzései között szerepel. Számos olyan tevékenység van egy cég életében, amely erre az elvárásra hatással lehet, csak nem biztos, hogy észrevesszük őket. Vagy csak nem foglalkozunk velük? Akárhogy is van, az biztos, hogy léteznek olyan folyamatok, amelyeket muszáj egy cég életében mérőszámokkal ellátni és mérhetővé tenni, ahhoz, hogy tisztán lássuk, hogy hol rejtőznek azok a problémák, amelyeket egyszerűen és könnyedén is meg lehet szüntetni. Például sok cégnek okoz nehézséget a határidőre történő szolgáltatás betartásának, teljesítményének mérése. Weibull eloszláson alapuló határidős szolgáltatások teljesítményének mérésére kidolgozott új módszer ebben segíthet. A cikket pdf formátumban letöltheted itt Tags:
|